Bismillah. Start your day with a smile

Sabtu, 20 September 2014

Jauh

Assalam and hi! 

Korang, pernah tak rasa malasssss sangat nak study nak buat revision/refference before or after class? Pernah tak? please semua kena kata pernah ((emoticon muka merah)) Kalaulah semua orang pernah rasa or lalui apa yang aku rasa before ni korang mesti rasa cam *undefined feelings* susah ah nak terangkan sebab memang susah undefined yang memang susah takleh bincang. Argh susah! 

Kalau dulu orang selalu pandang rendah dekat aku, selalu buat ibu abah susah hati yelah study cincai spm kau ghase aku berapa As? Now aku tengah first sem, Bachelor of Accounting dekat UUM, Sintok. Kalau nak banding result aku dulu em entahlah nak ((muka redho)) 

Conclusion senanya, biar penat sekarang jangan penat bila kerja nanti. Kau tak rasa payahnya cari nafkah especially yang ada anak tu. Maybe kau anak org berada tahap yang belanja sehari 100, shopping guna card credit anjenk kaya tu sumpah tak rasa apa aku rasa. Aku bersyukur ada family yang mampu happy buat aku lagi matang. Bila kau ada pengalaman cam aku, tiap kali kau rasa letih/malas mesti benda first kau ingat > mak bapak kau. serius 

Diorang penguat aku sampai sekarang insyaAllah selama-lamanya ((nangis peluk lutut)). Conclusion-nya, sorry banyak sangat kesimpulan nak buat malam ni. JADILAH ANAK PUNYA BAKTI. Buat diorg happy dengan kau jadi org berjaya. Takde org lain yang boleh tolong kau including kekasih till jannah uolsssssss hm except your parents. So, amiklah ikhtibar sikit sebanyak dari pengalaman lampau kau, jadi matang buat sesuatu fikir mak bapak. Till then. Goodnight, Assalamualaikum


Dari; Shaqah di bumi Sintok

0 comments:

Catat Ulasan

Kritikan Comel